Måndag igen!

En underbar helg med familjen :) lördagen inleddes med pannkaksfrukost i vanlig anda :) därefter packades väskan med allt (trodde jag) sen åkte jag och Milea till badhuset. Byter om och märker att min bikini inte är med, här står man, lovat barnet att bada så på med kläder igen. Ut och kolla om det säljs något, finns en baddräkt i blommit tyg med batwatch skurning, den passar, vad gör man inte för sitt barn, köper den och vi kan äntligen bada. Känner mig som den mest obekväma i världen men ändå.
Dock fick Milea en kallsup efter ett tag och ville inte bada mer :/ då åkte vi och köpte lördagsgodis och hon fick en tidning med frost, klistermärke special :) någon var nöjd.

Kvällen tillbringades på mr Johansson för att fira barnens farfar som fyllde år. God mat och trevligt sällskap. Barnen skötte sig väldigt bra :)

Söndagen inleddes med besök av barnens mormor och morfar vilket de uppskattade mycket. Därefter var vi hemma, lekte och hade oss. Blev en kvällstur till en lekplats också för att få lite luft, var väldigt skönt. Två trötta barn somnade snabbt och vi tittade på serier.

Morgonen inleddes nu som vanligt med att Milea inte vill att jag ska gå och jobba, känns jobbigt att hon är ledsen :/ men vad gör man, hoppas det släpper snart.
Nu blir det jobb! Mörkt när jag gick idag 😳😳
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: