Denna tid!

Ser de var en vecka sedan jag blogga sist! Hinner inte med..
Helgen var fin. Lördagen bestod av en tripp till nödinge med Sofia och lille Charlie 💙 Dagens viktigaste inköp stog blandannat på schemat! Lördagsgodis!! Tänk något så viktigt, ynka 6kr gick det på med lika viktigt för det🙈
Därefter blev det en fika hemma hos dem :)
I söndags var det fullt ös. Familjegympa vid 10, superkul för stora och små :) Milea hade ett barnkalas för några vänner i samma ålder, 5 små treåringar, så gulligt. Milea var nöjd med sin tårta, bamse tema hade hon gett sin mamma i uppdrag och jag fick godkänt :)
Tema ICE age valde hon på tallrikarna och frost till godispåsarna. Blev korv med bröd, tårta lek och sedan fiskdamm. Fina paket fick hon med. Det var så härligt att se henne så glad när det kom den ena kompisen efter den andra😍
När vi pustade ut efter kalaset var det dax att åka vidare på nästa, Annika och Cecilia hade nämligen kalas också. Halv sex var vi hemma från allt och var trött, alla utom Joline som passade på att sova mellan 17-17.30.
Hon somna först 21 medan Milea somnade i vanlig tid.
Igår blev det lite hemmaträning när barnen somnat. Jonas åkte till gymmet. Redan på övning 4 vaknade Joline, jag går in men hon somnar inte om som hon brukar. Försöker alla knep jag kan men inget som hjälper.. Inser att hon kanske behövde bajsa så stänger alla dörrar och fortsätter träna medan hon går runt och kollar på och grejar lite, vad gör man inte, bara att anpassa sig :) hon bajsar iallafall och jag får tränat klart. Byter på henne och lägger mig med henne för att hon ska somna om. Vi ligger där en stund, då tar hon ut nappen och gör pruttljud, denna busunge. Tar med henne upp en stund istället och vid 21 efter lite välling och så somnar hon igen. Så det kan bli, men det är bara att anpassa det för vad det är så funkar allt :)
Idag vakna Milea mef feber, hoppas det är en endagsgrej eftersom hon fyller år imorgon och ska ha kalas, hon har sett fram emot det så, vore så tråkigt om hon är sjuk. Snacka om otur, hon har ju dålig på julafton med 😥 Håller tummarna att en dags vila gör susen och att det är borta imorgon igen.
Nu väntar jobb och efter det blir det tårtbak :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: