3år!

Igår blev Milea 3år, som hon har väntat på att fylla år!
Hon vaknade feberfri som tur var och kunde ha sitt kalas :)
Hon startade morgonen med ett paket, resten fick hon när jag kom hem. Hennes kommentar när hon öppnade paketet var "mamma, den fanns i min storlek" det var en Elsa klänning som hon ville ha när vi var och handla, den var slut i hennes storlek men jag hitta den på köp och sälj ny! Winn.
Jag slutade tidigt och gick 13.45 från jobbet, himla lyxigt. När vi kom hem lekte jag en stund med barnen, Milea fick öppna paket och sen gjorde vi i ordning för kalaset. En lite stressad och småsur mamma en timme men sedan kom det gäster och vi hade en bra kväll. Milea var så nöjd med att alla kom och för de fina paketen. Var syster med familj och Netta som var sjuka och inte kunde komma.
Undra hur det kommer gå för Jonas att få med Milea till förskolan nu när hon har ny vagn till Olle, ReSesäng, pärlor, ritsaker mm att roa sig med. Vet vad vi kommer gör ikväll iaf ;)
Nu väntar snart en dag på jobbet. Ser fram emot min frukost för magen kurrar och kaffetarmen ropar ;)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: