Vilken helg!

Vi Spenderade helgen i Tanumstrad tillsammans med Hannas familj. En helt fantastisk helg. Lugnt tempo, man vaknade i lugn och ro, åt en god frukost, ingen stress.
Lördagen hade vi pannkakor och söndagen bacon och ägg, mums.
Vi har lite samma tänk vilket är toppen.
Barnen har lekt på en rolig lekplats som fanns utanför, vi har fiskat krabbor, shoppat och haft det gott.
Detta behövde vi verkligen.
På lördagen gick vi till sportshoppen och sedan in till Grebbestad. Milea var så duktig och gick mycket, vi hade nämligen ingen vagn med till henne utan bara en ståbräda. När hon inte orkade fick hon sitta på axlarna.
På söndagen när vi lekt och städat stugan åkte vi till tanumshoppingcenter.
Där hittade jag mig ett par jeans och ett par andra byxor för totalt 300kr helt perfekt.
Blev ett par shorts och en topp till mig också.
Joline fick två koftor och Milea fick två par shorts och tre par trosor, Jonas handlade dagen innan.
När vi kom hem så väntade en bukett med rosor på mig :) han kan överraska han;)
Barnen sov i bilen så var uppe sent så blev inte så mycket mer igår kväll.
Idag har vi varit på öppnaförskolan. Barnen hade kul och Joline sov inte middag fören vid 12, så idag sov hon bara en gång mellan 12-13.30.
Lekte på baksidan idag med, så skönt att ha en egen sandlåda som man kan hänga vid ibland.
Vi körde fisk till middag idag, inte Jolines absoluta favorit, några tuggor gick ner och sedan vägrade hon, så jag gav henne hela tallriken. Först kastade hon lite överallt men sedan tog hon skeden som jag lagt mat på och fick in den i munnen, hon åt lite med händer och lite med sked, men de gick iallafall ner. Envisa barn 🙈
På eftermiddagen åkte vi till mamma och pappa för att fira morsdag en dag efter. Mamma fick en middag med mig på mr Johansson. Ska bli mysigt.
Barnen badade i poolen, vi fikade och lekte på lekrummet. Två nöjda barn slocknade i bilen hem och gick att lyfta in👍🏻
Nu är det dax för mig att kasta in handduken för idag!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: