Från noll till hundra!!

Helgen var super, inleddes med en lugn förmiddag här hemma. Sedan skulle vi ner och säga hej till Sebbe och Mimmi som kommit från Sydamerika där de varit i 5 månader. Vi skulle säga hej en snabbis men blev inbjudna att stanna på middag, himla trevligt. Blev kvar tills sju när barnen skulle sova. Sedan fixade vi lite hemma i vardagsrummet, de närmar sig renovering, så kul.

Söndagen inledde med plantering i pallkragen, därefter drog jag på spa. Det var helt fantastiskt att komma iväg, startade med brunch och vin, sedan spade vi för att därefter ta ett glas innan vi åkte hem igen, perfekt avslut på helgen.

Idag känner jag mig dock sönderstressad :/ så tråkigt.
Känner att jag inte får något gjort, har tusen saker att göra här hemma..
Dålig sömn har vi haft ett tag nu vilket inte känns bra och vi hoppas det vänder.
Ser mig omkring i hemmet och ser bara kaos, har iaf börjat rensa lite i hyllor och så nu när jag har lite egentid, kul va??
Förstår inte hur folk hinner!
Dagen var iaf bra, förmiddagslek med Melissa, Meja och Hilda, barnen börjar bli stora när de stänger in sig på rummet och leker 🙈
Därefter lunch och fika hos Julia och Wilma.
Mysig dag. Nu i eftermiddag har jag lagat mat, nattat barn och därefter börjat lite med städningen som sagt.
Joline ville inte somna och Milea ville inte vara själv så jag föreslog att vi skulle läsa saga i vår säng allihop. Milea kom dock på en bättre ide, vi skulle alla vara i hennes lilla växasäng 😂😂 det funkade ju dock för båda sover.👌🏻
Nu väntar sängklädsbyte och sedan ska jag nog läsa en bok, det var ett tag sedan :)

Imorgon blir en hemmadag för vi väntar leverans ac lekstuga, så spännande :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: