Puh!

Vilken dag. Milea inledde men skrik och utbrott, allt var fel. När hon väl lugnade sig tog lillasyster över. Blir tokig. Lite sömn blir det med eftersom att Joline är kass i magen och det går igenom iprincip varje natt så man måste byta lakan och kläder på henne. När man inte är van blir man ju helt slut, tror hon håller på att få tänder igen. De förra var ju en pina. Fick göra en flaska till henne vid 05 då hon bet mig så hårt när jag försökte amma så jag nästan grät, så får se om jag kommer amma henne mer alls efter detta.
Sedan kom Ida, Inez och Thea och gjorde vår eftermiddag trevligare.
Farfar kom förbi och gjorde Milea glad, hade med sig herr Nilsson, Pippis pappa och möbler till apan till Pippi huset :)
Jonas tränade Sedan och jag la båda barnen vilket gick lätt och var mysigt:)
Nu har vi målat andra vändan på jolines tal, imorgon ska microliten upp på väggen! Det går framåt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: