Älskade sol!

Sitter och lapar lite sol efter en promenad. Vi behövde en rullgardin till Jolines rum och tänkte spara tid så vi tog oss en promenad till Jysk.
Dock är jag osäker på längden på rullgardinen, är antagligen för kort så kan hända att de blir en sväng med bilen ändå ikväll, jag som ville slippa de :/
Fick iaf tag på en mini kylväska som jag var ute efter för ynka 25kr 👍🏻 en hörnhylla till badrummet blev det med för vår är trasig och sedan en härlig promenad.
Barnen somnade, Milea är ju uppe med tuppen numera, Joline med så de var trötta, Milea somna utan napp, då är man trött.
Funderar på att värma mig lite lunch nu, suger i magen.
I eftermiddag blir det utelek som gäller för oss :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: