Blandad dag

Vi inledde dagen lite för tidigt i min smak men vad gör man inte ;)
Pannkakor stektes av mannen i huset och sedan mumsade vi i oss :) helgtradition i vår familj.
Efter lite lek åkte jag och Milea iväg med återvinning och handlade en snabbis. Därefter blev det lunch och Joline skulle sova middag. Jonas och Milea tog en sväng till lekplatsen och en tur till skogen. Undertiden de var borta och Joline sov satte jag mig i soffan och kollade Netflix. Vi har äntligen fått fiber och kunnat skaffa detta så allt är nytt för mig och underbart. Blev ett par avsnitt av vampire dairies eller hur de nu stavas 😂 Och gos med Kattis. I eftermiddag har vi lekt inne och nu ikväll målade jag lekstugan tills färgen tog slut, blir till att köpa en burk till.

Annars har helgen varit lugn, Emma och Saga kom på besök i fredags, middag, fika och lek bjöds det på, barnen började leka ihop, så mysigt.
Igår var det lugnt, barnens farfar kom upp en sväng annars hände inte mycket.

Nu väntar en ny vecka där förhoppningsvis lekstugan blir färdigställd(beroende på väder) och men en Jonas som är hemma med oss, underbart. Nu är han hemma tills slutet på Januari och jag hemma tills 29:6 👍🏻
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: