Vilken helg!

Igår var Jonas iväg en sväng på förmiddagen. Jag och tjejerna tog på oss och gick ut, Joline sov middag i vagnen och jag och Milea lekte på lekplatsen. Gungade, byggde kakor i snö, åkte kana och kasta snö:) helt underbart.
När Jonas var tillbaka så åkte vi till badhuset och badade. Joline gjorde sitt premiärdopp och fixade hela tjugo minuter. Milea älskar det och sprang rung och plaska och åkte kana:) så underbart att se henne så lycklig.
Hann inte med gymmet då annat kom ivägen.
Två trötta tjejer hade vi sen som somnade före åtta båda två :)
Idag blev inte heller dagen riktigt som det var tänkt.
Skulle åkt till asås men fick ställa in då vi inte visste om saga hade magsjukevirus eller ej, vågade inte chansa.
Tråkigt men vi har en ny dejt inbokad på torsdag som tur är :)
Tog mig till gymmet idag och ville nästan inte gå därifrån. Var så skönt och hade verkligen saknat det, hade gjort upp mitt pass i huvudet innan jag åkte för att hålla disciplin och jag fixade det plus en extra övning. 10x3 goblet squat med 4 kilos kellebell. Ingen tung vikt men bra att börja med :)
Sedan blev det lunch och sedan en spontan promenad med Sanna och Johan med familj, trevligt.
Lagade en linsgryta i eftermiddag och för första gången, god men i nästa vill jag ha chili också :)
Annars blev det en lång kväll.
Imorgon står öppnaförskolan och babysim på schemat.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: