Äntligen!!

Både igår och idag har vi haft oplanerade dagar, skönt kanske många tycker men i vårt fall behövs minst en aktivitet per dag för att Milea inte ska riva huset och hitta på tusen dumheter och för att mitt humör ska hålla ;)
Igår körde vi ett pass ute i snön, det fick bli vår aktivitet. Idag började Milea dagen med att hon ville att farfar skulle komma upp, då passade vi istället på att hälsa på honom. Det var första gången Joline var där, han har alltid kommit hit eller så har Jonad tagit med sig Milea. Hon var väldigt nyfiken och vägrade att sova. Så idag har hon bara sovit två gånger, visst var det ena ett långpass men ändå, hon var vaken mellan 15-19, försökt lägga henne men hon har vägrat, hon har ändå varit på bra humör mestadels tycker jag.
Efter vi lekt och druckit kaffe hos farfar gick vi alla och åt lunch på vårt café magnolia, ett underbart ställe med supergoda sallader :)
Milea körde på köttbullar och Joline sov. Jag och "farfar" tog varsin sallad.
Därefter blev det små handling och sedan en promenad hem som Milea varvade vagnen med att gå.
Idag kom även avin för Jolines Sovorm :) ska bli spännande att se om den funkar;) jag tänkte ha den i min säng några nätter först så den luktar mig innan hon får den.
Jag fick ett annat sms idag också, ett efterlängtat sådant!
Min ring är äntligen klar och Jonss hämtade den på hemvägen. Hoppas den passar bara 😂😂
Så egentligen skulle jag gymmat men nu ska vi dricka gott och ha en mysig kväll och byta ringar ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: