Ta tag i saker!

Jag har väldigt lätt för att ha många projekt i luften som jag känner mig lite stressad över.
Exempelvis jolines doptavla, barnen fotoalbum mm. Det bara ligger och blir inte klart.
Varje gång jag ska göra det då somnar exempelvis inte barnen eller man måste städa.
Ikväll hade jag dock lyckats med att däcka två barn i bilen påväg från en kväll med mormor, de sov även vidare när de bars in! Yes! Och pappan är ute på vift. Så nu är iaf ett projekt klart:) jolines doptavla!
Här är resultatet:
 


Så skönt att ha en sak ur världen.
Igår hade jag egentid med Emma på pinchos. Blev ett par glas vin, god mat och härligt prat! Underbart.
Kände imorse att jag vaknade med mer energi och mer tålamod.
Vi hade en lugn morgon, lekte med dupplo, vek lite tvätt etc.
Sedan klädde vi oss och träffade Melissa, Hilda och Meja på en lekplats i solen. Kaffe hade vi med, hann prata och barnen fick leka. Perfekt när man är lite snoriga och ingen vill bli smittad.

Därefter åkte vi och hämtade barnens mormor på jobbet och hade en mysig kväll där med fika, taco och jordgubbar med glass, mums. Därefter hade jag två supertrötta barn när vi åkte vid sjutiden.
Joline som vägrat välling två kvällar i rad och istället fått gröt tog så snällt flaskan när mormor matade? Drack nästan upp med. Man undrar ju hur det kan vara så?
Men men det viktiga är att hon äter och är nöjd :)

Nu väntar en helg med familjen, träningar och renovering av Joline rum, ytterligare ett projekt som ska bli så skönt när det är klart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: