Lördag!

Lördagen är snart över för denna helg. Jonas har varit iväg på svensexa hela dagen. Har fått dammsugit huset, städat toaletterna och bytt i sängarna. Barnen tillät mig detta, så skönt, de lekte var och en på golvet. Är ju inget som brukar funka men idag hade jag tur.
Skulle ha besök av några vänner på kvällen så fick tummen ur 👌🏻
Handlat lite goda ostar gjorde vi också :) gick bra att ha med sig två barn i affären. Var bara efter som Milea stack iväg lite och då fick man vara den där dumma mamman som nekade än en klämmis.
Men lyssnar man inte får det kännas lite.
Fick båda barnen i säng till sju så det var skönt. Milea var helt slut och somnade fort. Samma med Joline.
Skulle testa mixen av välling och bröstmjölk för andra dagen. Började med henne i famnen men hon blev arg mest och åt bara lite, sedan testade jag att lägga henne på sängen, då sluka hon hela flaskan:) så skönt.
Hoppas denna vällingen är något för henne. Eftersom hon bet mig idag igen så vill jag gärna att hon ska vänja sig vid mat, gör så himla ont när hon biter och vassare blir ju tänderna:/
Kvällen har varit supertrevlig, mycket snack, ett glad vin unnade jag mig och massa chips, kex med ost och sånt gott.
Nu ska jag snart krypa ner i sängen tror jag, börjar bli trött.
Imorgon väntar bodypump igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: