Snart dax!

Nu har vår lilla tjej blivit hela 1 år💕 Vi firande födelsedagen här hemma med vår lilla familj. Rulltårtbakelse med grädde och jordgubbar blev det och det gick hem :)
Presenter blev det också, av oss fick hon klossar, en matkorg och en docka.
Kalas hade vi på lördagen. Milea var själv lite på föris också, ledsen vid lämning men hade gått bra ändå.
Joline var nöjd med sitt kalas, Netta, mormor och morfar, farfar, Mikael, Cecilia, Angelika, Marie och Jasmine kom. Det blev tårta, fiffirutor och rulltårta.
Joline mumsade på tårta.
Hon fick en elferarri av mormo, morfar och farfar. Pengar av Netta, kläder av Mikael med familj, tre olika bäddset av Marie med familj. Mycket fint :)
Gårdagen var det föris igen, jag skulle följa med. När jag kom ut och skulle säga hejdå till Milea var hon redan ledsen så det gick inte att lämna utan jag fick stanna kvar men hålla mig lite undan och det fick super, hon lekte med Wilma och grejade.
Sedan åkte vi till kusin Adam. Jag och Jonas blev fina i håret och barnen lekte. Även där blev Joline firad med en fin klänning och en flaska man kan ha vatten samt typ kex i, smart.
Även jag fick rosor och choklad för jag hade fyllt år :)
Adam är så go, man märker att vi setts mer nu för han kom flera gånger och ville gosa å sitta i knät.
Idag var Jonas på föris, han hade kunnat lämna men hon blev ledsen, dock kunde de avleda henne. Imorgon är det min tur, hoppas de går för mig med :)
Jag och Joline hade en mysig promenad och lunch med Julia och Wilma undertiden.
Nu i eftermiddag var vi hos fotografen, blev enskilda bilder på alla, syskonbilder och familjebilder. Älskar den studion, ägaren är så bra. Han tar alltid en och en halv timme för att man ska slippa stressa, sen idag drog de över men de brydde han sig inte om. Vi tog bilder både ute och inne med. Vi var kvar i över två timmar och sedan hade vi trötta barn. Ska bli så spännande att få resultatet:) nu blir det orange is the new black:)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: