Vilka fynd!

Igår var det äntligen dax för en Ullaredtripp :)
När jag kom ut till Julias bil säger hon att vår brevlåda ligger ner, detta är alltså en stor som sitter fast i ett stenblock?!
På kvällen hörde vi nämligen ett rejält brak, vi gick ut men såg ingen..
Då hade alltså någon vält den på kvällen, inte bara våran utan flera grannars :/ kan folk inte låta ens saker vara...?? Vår gick dessutom sönder och nu måste vi kanske köpa en ny, kostar från500kr till flera tusen, inte direkt vad vi tänkt lägga pengarna på.

Väl på Ullared hittade jag en himla massa, mycket till barnen bl.a. En springcykel med bamse till Milea, kuddar till jolines myshörna och mycket annat.
Det var en bra dag med mycket prat och shopping. Dock mådde jag ju som jag gör och var snurrig och trött :/
Hoppas det vänder snart, Jonas tog Joline inatt och kommer ta henne kommande natt också så jag får vila så mycket det går.

Idag har vi varit på dopfest för joline, mysigt med lite sång och fika, vi har handlat och bara varit.

Nu väntar en ny vecka med nya utmaningar och förhoppningsvis en piggare mamma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: