Usch!

Var visst ett tag sedan ser jag.
Idag så inledde jag förmiddagen hos läkaren. Har ca 1-2 veckor kännt mig trött och yr, folk påpekar att jag är blev och ser trött ut etc vilket fick mig att ringa läkarn.
Lågblodtryck blev diagnosen och sedan skulle han återkomma om blodproverna var avvikande men ännu inget hört.
Sedan var det dax för tjejernas BVC, Milea klarade 2,5 års kontrollen galant och är nu hela 92,5 cm!! 13,6 går vägde hon, dax att gå upp en storlek på blöjan nu tror jag.
Joline hade rusat rejält och kurvorna pikade upp efter förra gångens planing. Nästan 1kg upp. 7255 gram och 67cm.
Mina tjejer växer så! Även Olle fick väga och mäta;)
Sedan åt hela familjen lunch på magnolia, mysigt.
I eftermiddag har vi myst i sängen, lagat mat och badat alla tre :)
En trött Milea höll på att somna när hon åt och somnade sedan i mitt knä. Så nu passar jag på att blogga i soffan med två sovande barn ;)
Ha en fin fredag.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: