Redan över!

Helgen gick fort som alltid.
Vi har haft det super. Fått gjort mycket.
Igår var vi på Bäckebol, köpte en skaloverall till Joline, fröken har kommit på att det är tråkigt att sitta i vagnen vaken när man är i sandlådan, redan? 7,5 månad gammal. Var bara att åka och handla ;)
En andra present till Jasmine blev det också, så nu är hon klar :)

Storhandling körde vi också, så skönt när kyl och frys är fulla. Köpte kräftor till middag för mig och Jonas också, mums. Drack öl för första gången på länge, till maten. Mörk öl blev det och jag gillade det!

Jolines rum är nästintill klart också, en tallrikshylla som ska skruvas ihop och upp bara, sedan en gardin men har inte hittat någon än.
Så kul och vi blev väldigt nöjda.

Idag körde jag en dubbel på gymmet, först 30 min body pump och sedan 10 minuter senaste 45 minuter body combat. Var fruktansvärt jobbigt men såå kul. Kan knappt röra armarna nu, undra hur det blir imorgon 😂😂
Jonas och barnen passade på att vara ute när jag var borta 👍🏻
Sedan fick Jonas skruvar klart vår byrå i sovrummet, blir helt perfekt. Vi har tänkt ha alla kläder som inte ska hänga där och sedan ett framtida projekt blir att riva ut allt i vår walk-in-closet och renovera den. Lite ny färg på väggar och tak, nytt golv och nya lister. Sedan ska vi endast ha stänger så man kan hänga riktigt mycket. Kommer bli super i framtiden när det är klart.

Lekt har vi också gjort. Dupplo är en stor hit hör hemma nu, Milea älskar det och lillasyster är inte sen att haka på. Gnaga på klossarna och riva allt som vi byggt, dock uppskattar inte storasyster detta lika mycket ;)

Nu inväntar jag Jonas som är på gymmet, sedan blir det kvällsmat mums.

Ny vecka på intåg med lite härliga planer👌🏻


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: