När dagen inte gick som plannerat!

Helgen har varit super. Jonas åkte till Stockholm i lördags morse (tråkigt för oss). Vi hade en lugn morgon med lek, mys och mat innan vi åkte till Marie och barnen som också var utan gubbe över helgen.
Där blev det lek, mat, friskluft mm :) tiden bara sprang iväg och 19.15 åkte jag hem med två trötta barn.
Båda två somnade i bilen och var bara att flytta över, vilken lyx för mig. Satt hela kvällen och rensade bilder till fotoböcker, riktigt avkopplande och huset var helt tyst, satte varken på musik eller tv👍🏻👍🏻
Söndagen inledde Milea med att fråga om vi kunde åka till mormor, det kunde vi så efter 10 åkte vi dit :)
Glada barn som fick vara med mormor och morfar.
Joline somnade och sov över 2 timmar, Milea lekte då med mormor och jag fick sitta i soffan!! Helt underbart.
Sedan åkte vi hem och mätte upp pappan som äntligen kommit hem. Tittade självklart när Frölunda tog SM guld!! Underbart kul!!
Joline avslutade dock kvällen med feber :/
Tror det är tänder för hon dregglar som en tok!
Den hänger tyvärr i idag så hon missar sin sista babysim :/ hoppas de skickar hem märket så duktig som hon varit. Får se om hon kanske får gå nästa kurs också till hösten :)
Vi skulle hälsat på kusin Adam med men jag och Joline får stanna hemma så får Milea och Jonas åka för hon jar verkligen sett fram emot att träffa honom ❤️
Nu ska jag dricka färdigt mitt kaffe innan barnen vaknar :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: