Lördag 😍

Inledde lördagen med sovmorgon ;) Joline vaknade halv åtta och Milea åtta! Underbart:)
Jag och Milea åkte med pappa och Marie och handla på morgonen, Milea har pratat om att handla med morfar sen sist så fick göra det :) Hon jubla när vi kom in på ÖB haha! Underbara unge.
Sedan hem för lunch, därefter bestämdes det att vi skulle åka till Alingsås. Det blev besök hos Mattias, Lina och deras lille Ebbe. Väldigt trevligt då jag inte träffat dem sedan Milea döptes.
Tjejerna fick fina kläder från newbie och det bjöds på god fika och mycket prat :)
Utanför hade de gungor och en studsmatta så Milea var supernöjd! Frågar man henne vad hon gjort idag säger hon "hoppat i sås" 😂😂
En fin dag! Nu lägger Jonas Milea och jag ammar Joline. Sedan väntar en godisskål 😍
Imorgon blir det lek med Inez för Milea och mammorna ska tjöta, Jonas ska lägga sten med pappa så trappen blir klar snart. eftermiddagen blir fotboll för Jonas och jag och barnen åker till mamma och pappa!
Inte mycket familjedag utan på var sitt håll men det fick vi idag 💕
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: