Ensam helg!

I lördag morse åkte Jonas till Tyskland med jobbet vilket innebar första natten själv för mig med tjejerna! Den gick bra, inga uppvak samtidigt som tur va!
Vi spenderade gårdagen med Julia, shopping av tyg på klädkällaren och stoff och stil.
Därefter åkte vi hem och fikade med frallor, satt och prata och lekte med barn.
Milea som inte sovit middag somnade sju och då åt jag och Julia våra pannkakor ( Milea åt tidigare)
Därefter började vi på en mössa, det blev en till Milea, det enda vi hann då bokstäverna tog längre tid än väntat ;) vi höll på till 23 😀
Så glad att jag har Julia, känns skönt att vi kan stötta varann när vi är själv och att jag har någon som hjälper när jag vill sy.
Nu ska jag sy en namnmössa till Joline och en till Jasmine! Samt en gardin till Mileas rum. Hittade ett underbart tyg med katter som Milea gillade, hoppas det blir bra till hennes rum bara :)
Får testa!
Idag har vi först varit ute och lekt och sedan tagit en promenad. Dock somna inte Milea så hon fick vara vaken idag. Vi har spenderat eftermiddagen hos mamma och pappa. Go fika och middag bjöds det på, åkte hem kvart i sju och Milea somna i bilen, bara att lyfta över. Nu blir det middagslagning så vi har lunch imorgon Sen mys i soffan :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: