Helg igen snart!

En vecka går så fort! Redan fredag imorgon. Veckan har varit intensiv, månDagen var dock lugn efter jobbet. I tisdags var det jobb, sen hem och mysa med skruttfia innan jag åkte till syster för att fira Kevin som fyllt år! Mikael var där också, kladdkaka bjöds de på, mums:)
Igår var det jobb, sedan blev det pannkaksmiddagen. Efter det kom mulle och Bobby på besök, vi åt paj, pratade och sedan blev det en promenad. Milea sov sen middag så hon fick haka på, himla mys!
Idag var vi hos bm på morgonen, fick en ny då min ska vara sjukskriven, hade en annan förra gången som var kass men hon jag fick nu och som ville jag skulle gå hos henne var toppen, är nu inbokad resten av graviditeten :)
Imorgon väntar vårfest på jobbet, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: