Influensa

Så segt är det. Jonas började och hann precis bli frisk till julafton, Milea fick det med och har precis blivit frisk, jag åkte på det på julafton och mitt är påväg bort nu äntligen!
Så himla tråkigt att man inte får gå ut och leka i snön :/
Vi har därför fått ställa in alla våra planer hittills, inte alls kul, Jonas kompis och sambo ska vara borta ett halvår och jag hinner inte träffa dem då de åker imorgon. Som tur är känner jag mig bättre så Jonas och Milea åkte iväg för att träffa dem nu.
Jag och Joline stannar här hemma och kurrerar mamman.
Så snart jag känner mig ännu piggare är det dax att slänga bort alla baciller, sängar ska därför bytas efter allt svettandes och snorandes, filtar ska tvättas och kuddar likaså.
Nu hoppas jag bara att alla inklusive barnvakten håller sig friska så vi kan gå ut och äta. En stund att bara sitta själva, så behövligt nu.
Ska boka om min träff med Cicci också eftersom jag även fick ställa in med henne pga sjukdom :/
Annars blir det en lugn dag med återhämtning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: