Dålig början kanon slut!

 
Helgen började skit, mådde sådär på morgonen efter en natt utan mycket sömn. Dock var det pga av mig själv, Milea sov bra. Vid tio kände jag mig konstig, sedan började det svartna för ögonen och jag svimmade nästan. Fick ringa Jonas och lägga mig i vilorumet tills han kom. Blev en dag på soffan och en middaglur i sängen, Milea tyckte inte det var alls kul :( inte jag heller, vi som skulle på middag på kvällen. Men som tur var vaknade jag sedan pigg och allert på lördagen, så skönt. Var iväg på förmiddagen med Milea, ida och inez. Köpte present till lilla Svea som vi träffade för första gången idag :) och åt lunch och fikade. Sedan blev det lek här hemma. På kvällen när Milea somnat åt jag och Jonas middag för oSs själva, himla mys. Att ha en liten minidejt här hemma :) tittade även på Mikaela som spela match.
Idag har vi lekt, byggt sandlåda, lekt mer och sedan var vi bjudna på en middag i eftermiddag som har varit super :)
Nu blir det soffläge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: