Morsdag 💕

Firade min första i helgen:) fick blommor och en fotbehandling av mina Àlsklingar!
Denna helgen har vi grillat, mÄlat, myst, varit utomhus, firat mammor och bara haft det gott ;)
Inatt kom jag pÄ den briljanta idéen att försöka fÄ bort Mileas halv fem mÄl och fÄ det till halv sju istÀllet dÄ hon ÀndÄ brukar gÄ upp! Kul, not! FrÄn halv fem till halv sju höll vi pÄ, fick henne somna kanske fem minuter, men men, hoppas det gÄr bÀttre inatt, egentligen ska vi börja nu pÄ lÄnghelgen men kÀnde mig laddad ;) 22-23 mÄlet fÄr hon ha kvar!
Vi hade förövrigt vÀrldens piggaste tjej igÄrkvÀll, först var hon superledsen i slutet av badet, Ät i sÀngen och höll pÄ att somna, dÄ frÄn ingenstans fick hon vÀrldens energi och var uppe till halv nio haha, men glad var hon sÄ det gjorde inget ;) underbar avslutning pÄ morsdag!
Sedan tog vi ett glas vin, lite choklad och jag fick en massage ;) toppen😍


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: