Älskade fredag!!

Som jag har längtat efter denna dag, känner mig helt slut. Dock blir det målning i helgen, men är man hemma kan man ju ta pauser när man känner för det.
 
Veckan har varit toppen, målat lite i måndags och tisdags, fika hos Hanna då Cevin fyllde år i onsdags, fick även en maddrass till vagga som passade perfekt i vår, så nu är den komplett, skulle bara behöva ett ombyte av påslakan som jag glömde köpa på Ullared, så får bli en sväng till jysk tror jag:) 
 
Igår var jag på match med bror min, kollade på Angelika och tyvärr förlorade dem, men men...Köpte även biljetter till Gais-Öis igår :):)
Ska gå med far, bror, Mikaela och Angelika <3
 
nehe, nu ska man bara jobba av denna dag och sex veckor till, sedan så är det dax för mammaledighet, tiden går sjukt fort!!
längtar så!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: