Aj!

Denna helgen har varit lite blandad. Trött pga av lite sömn, både varit vaken sent i kombo med att Joline från ingenstans vill äta flera gånger på natten?
Vi inledde lördagen med vår obligatoriska pannkaksfrukost, återkommande varje helg :)
Milea och Jonas lagade medan jag och Joline sov.
Därefter åkte vi och hämtade Jolines nya bilstol:) så nu hoppas jag slippa skrik på vägarna.
Vi åkte också och köpte en ståbräda eftersom att Milea allt oftare vill gå kan det vara bra att ha.
Lunch på Max blev det med, mums!
Sedan slappade vi hemma, kikade på film, köpte frost, rio 2 och biet Maja igår.
Slutade med att Milea ville sova och jag och Jonas kollade Frost 😂😂
Idag körde jag body pump på förmiddagen, så gött!
Bra start.
Sedan hade vi besök av Henrik och kusin Adam. Tiden går så fort, så kul att se hur hand utvecklats.
En sväng ute har vi också varit, cyklat och blåst bubblor till Mileas förtjusning.
Nu blir det kvällsmat och slapp i soffan.
En ny vecka att se fram emot med kompishäng, sim, öppna förskola mm.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: