Dagen före!

Hjälp! Imorgon börjar jag jobba, känns som 1,5 år har flugit förbi, jag är så nervös. Känns lite som första arbetsdagen pånytt, hur beter man sig? Va pratar man om? Lite så känns det. Kommer säkert gå galant men men. Ska bli spännande att se vad man kommer ihåg!
Idag har vi varit hos bästa Julia på en toppen brunch, har ätit så mycket så jag är fortfarande mätt och det händer inte ofta, gott betyg. Det bjöds på kaffe, juice, yougurt, bröd, färska jordgubbar och hallon men vanlijkräm, muffins mm:) super verkligen!
Nu ska vi avsluta denna dagen men att lek hemma, laga mat och om jag hinner ska jag slänga ihop en kaka när Milea sover:)
Tänkte göra ett bra första intryck på avdelningen ;) när jag började jobba var det inga problem att baka till hela jobbet men nu när vi är så många är det svårt så får räcka med gruppen ;)
Har även köpt första jordgubbar jag ska mums på ikväll när Milea sover och Jonas är ute och träffar kompisar! Något gott måste man ha till hockeyn och jag behöver järn så det är ju kanon!
Annars händer det nog inte mycket idag, ska försöka leka så mycket jag bara kan med min lilla älsklig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: