Vad hände?

Om ett år som föräldraledig gick fort är det inget emot vad dessa två veckor på jobbet har gått.
Kommer till jobbet, tittar på klockan, oj tio, sen är den lunch och därefter så ska man nästan gå hem 😂 När väl lunch är har jag jobbat 5h och har endast 2,5h kvar av dagen. Kommer hem, äter, leker lite sen ska de ätas välling,barnen ska läggas och man själv somnar som en stock på soffan efter ha gått upp 5.20.
Så fortlöper de tills helgen kommer, men så jag uppskattar ledigheten mer nu, jag har saknat mina barn så och det är underbart att få njuta av dem :)
Helgen har varit lugn, snoriga/hostiga barn så lördagen spenderades hemma, vi var lite på baksidan och kastade vattenballonger:) lekte i lekstugan och sandlådan. Idag tog jag barnen och åkte till mamma och pappa på Mileas begäran, Jonas stannade hemma och bytte brädor på balkongen. Han fick gjort en hel del. Vi har lekt både ute och inne, ätit mat, fikat, syster med barn kom en stund med, en jättebra dag. Två trötta barn somnade som stockar i sina sängar.
Nu väntar soffan en timme innan det är dax att sova. Behöver hitta någon ny bra serie att se på, undra vilken det blir:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: