Fredag morgon.

Idag var det tungt att gå ur sängen. Hamnade uppe lite sent då Jonas kom hem 22.30 först och vi pratade lite innan jag la mig.
Egentid med barnen igår, vi lekte, myste lite i soffan. Joline skulle kunnat somna vid 17 redan men det är för tidigt. Lägger henne och vad händer, hon vägrar, brukar bara vara att lägga ner men inte när man är själv såklart. Milea tyckte ju självklart det var spännande så hon och dockan skulle vara med. Två försök blev det innan jag försökte lägga en övertrött Joline och en Milea som inte alls ville sova i vår säng. Ingen ville sova och kände att humöret var påväg att ge sig så bestämde mig för att ta dem i vagnen på en promenad istället. Bra beslut ;) en mamma som inte blev arg och barn som somna på nolltid!
Själv hann jag med ett litet träningspass, dusch, måla naglar, titta på två avsnitt av vampire d.
Härligt värre.
Såå kallt imorse kände jag, borde haft vantar. Dimman låg tät och det var/är mörkt!
Idag väntar jobb, ute lunch idag när det är fredag :) hem en sväng efter jobb och sedan tjejmiddag hos Emma! Får se hur länge man orkar 😂😂
Imorgon har vi inga planer, får se vad det blir och på söndag kommer Jonas moster och man på fika. Trevlig helg att vänta :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: