Tåget..

Ännu än härlig helg förbi :) startade med en fantastisk kväll hos Ida, gott äta, gott vin och trevligt sällskap. Blev kvar tills strax efter halv tolv och var hemma runt midnatt. Hade bett Milea att ta sovmorgon vilket hon inte gjorde men det var pappas morgon så jag fick ligga kvar. Halvsov och sov om vartannat och vaknade sedan när Joline börja prata vid 8.20. Hämtade henne och gosade några minuter innan resten av familjen ropade att det var pannkakor:)
Trots att Jonas hade utökat smeten så åts alla upp. Barnen äter så många på morgonen och vi med haha.
Sedan tränade Jonas och Milea hakade på.
Tanken var att Joline skulle sova men efter flera försök var det bara att ge upp. Hon fick greja medan jag rensade ut försmå och sommarskor från en kaos garderob. En icakasse senare kan vi nu öppna den 🙈🙈 Jag och Milea tog även en tur och handlade mer garn och lördagsgodis såklart, helgens höjdpunkt!
När Joline sovit åkte vi till mamma och pappa medan Jonas såga fönsterbrädor. Barnen hade några roliga timmar och var på bra humör :)
Sedan åkte vi hem och åt lite middag och lekte.
För oss blev det en lugn lördag med godis och breaking bad, jag somnade tidigt i soffan 😂
Söndagen inleds med familjegympa. Vi Hoppade och dansade innan det var dax att hem och byta om för dop. Joline som alltid sover kort fick vi såklart väcka. Milea var taggad och hade pratat om detta hela dagen. Det var ett mysigt dop med god fika och barn med spring i benen. Jonas kusinbarn Julia var det som döptes.
Sedan tänkte vi ha en lugn kväll efter lite grejade men Joline vaknade och vägra somna om så hon var uppe med oss till halv tio, själv la jag mig också tio för va helt slut. Känns bra idag att man kom i säng :)
Nu väntar en ny vecka med jobb och annat :)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: