Måndag!

Vi har haft en blandad helg. Lördagen grejade Jonas ute och jag och barnen hängde inne, Sofia kom på fika, väldigt trevligt, jag och barnen tog en sväng till lekplatsen. Sedan avslutade vi kvällen med middag på mr Johansson med barnens farfar.
Barnen har sovit dåligt i veckan så humöret hos alla har varit lite gnälligt till och från :/
På söndagen gick jag och barnen upp, vi gav pappan sovmorgon och åt frukost själva. Barnen var sypernöjda :) och vi hade det riktigt bra utan bråk, så skönt.
Jag och Milea gick själva på gympan då Joline hade blåsor och Jonas var förskyld. Vi hade en rolig stund tillsammans. Sedan åkte alla till lager 157 i Kållered, väldigt utplockat men jag fick handlat mig tre par jeans, två var superhöga i midjan, inget jag är van vid men såå sköna och för 150kr st måste man slå till :)
Blev en overall till Milea också.
Sedan tog vi en fika hos barnens mormor och morfar vilket de var nöjda med. Syrran och bror kom också en sväng.
Kvällen tillbringades med att nåla upp och Jonas fick stryka gardiner så att vi kan bli färdiga i vardagsrummet, bra teamwork, dock blev vi inte klara så blir till att fortsätta ikväll.
Är också föräldramöte på förskolan men Jonas för gå eftersom att jag vill hinna träffa barnen något :)
Nu är arbetsdagen över för idag! Ser fram emot att komma hem till familjen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: