Hektiskt!

En hektisk vecka på jobbet och jag har såklart dragit på mig en förkylning:/ så segt! Ont i halsen hosta och snuva, dock ingen feber så blir till att pallra sig till jobbet.
Helgen gick fort, lördagen spenderades på Ullared, många klappar och presenter inhandlades, väldigt skönt. Några få kvar men det löser jag en dag på lunchen, fördel med att jobba brevid nordstan ;)
Söndagen var det först lek i snön och sedan dop :) vi hoppade gympan denna gång så Milea ville gå ut istället.
Dopet gick bra:) bar härliga lille Charlie hela tiden vilken kändes i armen sedan😂😂 blir ju en sådan anspänning. Nu är man alltså fadder till två fina pojkar:( vilken ära.
Efter det blev det besök hos pappa och mamma för att gratta pappa på farsdag :)
Trötta åkte vi sedan hem. Igår hade vi en fröken som vägrade somna om och var vaken hela kvällen, inte direkt den återhämtningen jag tänkte mig men vad gör man? Nu ser jag fram emot en kaffe och frukost på jobbet :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: