Maj!!

Jisses, redan maj. Endast 3,5 månad kvar som mammaledig denna gång, sedan tar pappan i familjen över.
Känns lite konstigt men ändå bra, bra att de får tid med sin pappa och kul för mig att jobba. Känner mig lyckligt lottad som har ett roligt jobb att se fram emot :)
Håller Alla tummar och tår att Milea får plats på förskolan vi sökt också! Hoppas ni håller med mig:)
Vore så skönt om hon kunde få en lugn start på 15 timmar innan de börjar på allvar.

Idag har vi en lugn dag hemma :) vi har bytt i sängar och lekt, barnen älskar att dra ner alla täcken och hoppa i dem, Milea lär Joline hur man gör.

Joline börjar bli en stor tjej, kryper fort, ställer sig upp, släpper ena handen och någon gång om man släppt henne har hon stått några sekunder, vart tar tiden vägen?

Milea pratar och pratar, hela förmiddagen var hon utan blöja, dock hände en olycka pga av att hon inte lyssnade på mamma och skulle bara göra något innan toan 🙈 Men men de går framåt, hon ska bara lära sig att säga till, än sålänge får man ta med henne en gång i timmen så funkar det. Hon brukar fä välja varje morgon om hon vill ha blöja eller trosor och oftast vill hon ha trosor min stora tjej 😍
Dock får hon bara ha det hemma änsålänge med tanke på olyckorna som sker då och då 😁
Nu tar jag mig en kaffe medan tjejerna sover, man får passa på.
Ikväll hoppas vi få hämta nya bilen, spännande👍😀
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: