Vilken start!

Då var vi framme vid veckan då pappan börjar jobba igen efter lång ledighet, dock inte förens imorgon!
Vi inledde vecka med en dejt på koka, var lite orolig innan för Joline vägrade flaskan från ingenstans men vi tog bilen in och åkte.
Vi åt en tre rätters som var helt underbar, man fick inte välja mat utan den var färdig komponerad, inget man valt i vanliga fall men ändå så gott :) man fick även lite mellan rätter och supergott bröd. När vi ätit färdigt så satt vi bara och kollade på varandra, när hände det senast? Och sen så frågade Jonas om jag ville gifta mig med honom!! Han friade! Självklart svarade jag ja!!
Egentligen ville jag inte lägga ut på bloggen innan hela familjen vet men tror ingen av dem läser ändå hihi.
Så idag ska vi titta på ringar ;) eftersom det är så svårt med storlekar och stuk köpte han ingen ring vilket jag tycker är helt ok, bättre att få välja själva :)
Så bättre start på veckan får man leta efter;;)
Vi har även beställt en bilstol till Joline, det var slut i butiken så de beställer hem. Var en kampanj så vi fick passa på. Egentligen tycker jag det är en dyr stol då det finns andra lika säkra som är billigare men detta var den enda man kan tippa under färden som klarat plustest så vi hade inte så mycket val. Saknade denna funktion när Milea var liten nämligen.
Igår lekte vi med Ida och Inez, älskar att se dessa tjejer ihop, de kan leka fint och när de bråkar om något säger de sedan förlåt och kramas :)
Ida hade försökt få Inez att säga att hon älskar mamma men hon säger bara att hon älskar Milea 😍
Dessa tjejer har följts åt sedan de var några månader.
Snart får även Inez sin lillasyster som är beräknad nästa vecka, ska bli så kul.
Idag ska vi som sagt kolla ringar, och handla present till pappa som blir 65 på lördag, efter det kalas för mamma som blir 62 idag.
Ska nog även svänga förbi min svägerska och låna en bok, så lässugen, och hon har fifty shades of grey, christians version 👍🏻 ser fram emot att läsa den.
Nu dax att göra iordning familjen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: