Snopet

Idag var en dag jag sett fram emot. Dagen då våra ringar skulle hämtad. Barnen somnade i bilen så jag gick själv in och hämtade medan Jonas betalade.
Hon frågar mig om allt ser bra ut, jag kolla inskriptionen eftersom att det är vad vi själva skrev och den stämde. Kommer hem och jag och Jonas ska kolla varpå jag ser att det inte alls är den ringen som vi beställde till mig, Jonas är rätt men min är helt fel.
Den är kantigare och tjockare, våra var av samma modell samt att min var smalare.
Så ställd jag blev, tänkte inte ens på att kolla det i affären. Trodde inte de kunde göra sådana missar. Det värsta är att inget öppet köp gäller, men imorgon ska vi åka dit för deras chef skulle vara där och prata med henne. Vi måste ju få en ny ring, vi har gjort allt rätt men hon har skrivit upp fel modell.
Blev så himla besviken så jag bröt ihop hemma.
Jaja de får bara lösa en ny helt enkelt, men såå segt! Jag tänker inte betala en krona för deras misstag.
Så det blir våra planer imorgon.
Annars väntar en kul helg, badhuset och en dejt med Emma är plannerat:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: