Snö!

Vilken helg! Helt underbart att det kom lite snö :)
Igår hade vi grannarna över på middag himla trevligt. Vi skulle göra pulled pork och var trötta på vår kastrull så inledde dagen med en tripp till klädkällaren där vi köpte oss en gjutjärnsgryta :) äntligen!
Därefter handlade vi maten, var på systemet och köpte present till Julia som fyller år på söndag :)
Väl hemma fick jag äran (tog på mig) att städa huset medan övriga roade sig i snön! Milea vågade åka i backen helt själv. Så stolt över min stora tjej :)
Barnen la vi strax efter sju så efterrätten kunde avnjutas i lugn;) en daimcheesecake blev det :)
Mycket prat och gott vin, en fin kväll.
Idag har jag kört ett pass på gymmet, sen var tanken att vi skulle åka och bada men Milea valde att åka pulka så det får bli nästa helg. Badhuset står ju kvar men snön är inte lika säkert.
Pulka, lek på lekplats blev det i det underbara vädret! Kan inte bli bättre.
Nu ska jag snart hämta upp Jonas som spacklat för lite kvällsmat!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: