Jahapp!

Telefonmöte med läkaren igår, han trodde mitt mående tyder på stress, sjukt va de kan orsaka med huvudet!
Dax att varva ner, verkligen känna efter osv. Inte lätt men ett måste, svårt att veta vart gränsen går :/

De två senaste dagarna har dock varit helt okej, helt hundra är jag inte men eftersom jag verkligen tänkt efter har de gått ganska bra :)
Längtar tills mitt halsont släpper så jag kan träna eftersom det också hjälper!

Idag var vi på öppnaförskolan, istället för att stressa iväg tog vi de lugnt hemma och kom dit närmre tio, visst missa vi en timme men de gjorde inget alls. Milea gick hela vägen dit med Olle i hans utevagn. Min stora tjej ❤️

Mätte barnens fötter också och har beställt stövlar till Milea jag skor till Joline.

Mulle kom förbi en sväng på en fika :) himla mysigt!

Nu lägger Jonas Joline, Milea sover redan, själv tittar jag på hockey.
Blir en lugn kväll, ska nog unna mig något gott också ;)

Imorgon kommer Fia, får se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: