Måndag morgon!

Uppe innan tuppen, det är mörkt ute och här sitter jag med kaffet i handen, mysigt :) ny vecka på ingång. Strax dax att ta tåget till jobbet.
Helgen har varit toppen ;) mor och dotter dag med mamma i lördags, vi gick på stan och åt sedan en tre rätters på källarkrogen. Super god mat och vin, trevligt att sitta och prata :)
Blev lite shopping, jag fick två bh av mamma, sedan fix barnen trosor, pyjamas och tröja av henne, pyjamas till Joline och de andra till Milea. Jag köpte byxor och hoddie till Milea, Joline behöver inget mer nu :)
Sedan blev det myskväll med Jonas.
Igår var vi på familjegympa, jättekul! Alla fick vara med, Joline fattade inget och sprang runt men hade kul ändå ;) Milea ville först inte gå för hon trodde hon skulle bli lämnad men tyckte de var kul och ville komma tillbaka när hon förstod att mamma och pappa skulle vara kvar :) kul att göra något ihop. På eftermiddagen grejade Jonas och jag och barnen åkte till syrran, trevligt.
Tappade dock bort bilnyckeln så tog en stund innan vi kunde åka hem men den hade fastat i jolines regnkläder som tur va.
Dax att borsta tänderna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: