Halvdag!

Fredag igen och idag sitter jag på tåget hem 13.20, så gött. Dag för röd dag kan vi gå 13, väldigt bra. Idag får jag hämta på förskolan och det ska bli kul, har ju inte varit där efter inskolning. Blev ombedd att kolla extrakläder etc. Och se om något ska fyllas på 😂😂 idag väntar en spännande kväll/natt hos oss. Milea ska sluta sova med napp 😬 Måste ta tag i det nu när hon är tre. Egentligen har hon väll den mest när hon somnat och om hon vaknar på natten men vi får se hur det går. Hon har förberett oss och sagt att hon kommer skrika efter nappen! Vi ska i alla fall posta dem till bebiskaninerna och sen tänka jag spara ett par (vilket hon inte vet) som hon ska få lämna på Liseberg när vi kommer dit. Joline hade feber idag så hon har haft en lugn hemmadag. Idag fick barnen klä ut sig på förskolan och Milea valde att vara ballerina :)
Annars blir det lekdejt med Ida, Inez och Thea, hoppas Joline är frisk så hon kan följa med.
Kanske blir de en sväng till Ikea också och på söndag har vi gympa och sen ska jag och Milea hälsa på Mikaela, Jossan och Alvin en stund :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: