Vilken dag!

Allt har gått fel. Vi började dagen ute på en lekplats med Ida, Inez och Thea. Milea bajsade så fick byta blöja ute i kylan, gick ju men ändå. Efter en stund blev hon sur och gnällig och Joline ville inte sitta i vagnen :/
Vi fick ta en promenad men då skrek både Milea och Joline en stund sen somnade de. Dock vaknade Joline efter ca 10 minuter.
Handlade och råkade ut för en delavatämmning, såklart.
När man bara vill handla snabbt.
Väl hemma fick jag en dundrande huvudvärk. Joline ville inte sova middag och skrek, fick henne tillslut att somna. Får då ett meddelande att Jonas möte drar ut på tiden, slutade strax för sex en fredag??
Hungrig ska jag börja på maten och inser att jag glömt köpa tacokrydda? Vilken innebär att jag måste vänta på Jonas innan jag kan börja laga mat.
Tillslut fick vi middag kvart i sju, två timmar senare än vanligt. Barnen somnade först kvart i nio, också två timmar senare än vanligt. Vilken dag! Den avslutas nu med glass i soffan, välbehövligt. Hoppas morgondagen blid bättre:)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: