Tiden rinner iväg!

Trodde jag bloggar förra veckan men icke!
Vi hade en blandad vecka, träffade mormor och morfar som varit i Turkiet, tjejerna var glada att träffa dem igen :)
Milea fick en klänning med frost, nöjd tjej, Joline fick eb uppblåsbar båt med tak man kunde sitta i, den testades i badkaret på direkten. Torsdagen var dock höjdpunkten för familjen. Då packade vi oss iväg för en dag på Liseberg.
Blev en del åk, kaninresan, kaffekoppen, sagoslottet mm :) nöjd tjej hade vi. Joline klagade inte i vagnen med allt att titta på. Vi kollade in när en pojke lämnade sina nappar till kaninerna. Milea säger att hon ska ge sina nästa gång men vi får väll se om hon hinner ångra sig.

Fredagen bjöd på en tripp till Ikea med Julia och Wilma. Samt en sväng till stoff och stil. Nya stolar till köket har handlats, ny stol till Milea, tyg till gardin till lekstugan.
En mysig tripp med lunch :)

Helgen var lugn, lite fix hemma, en fika hos mamma och pappa samt köp av lördagsgodis, veckans favorit enligt Milea.

Nu är jag igång med målning av fönster, lekstugan blev klar :) så skönt.
Emma var här på en fika idag också, himla mysigt. Nu är jag klar med mitt hemma träningspass, hann inte till gymmet. Blev en sen läggning. Nu blir det kvälls och caleforniacation 👌🏻

Imorgon väntar en utflykt med Hanna och alla barn ❤️
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: