Snart halva veckan igen!

Vart tar tiden vägen! Har snart en bebis på 6 månader hemma och en på snart 2,5 år.
Gårdagen bjöd på öppna förskolan och sedan sim för Joline. När vi kom hem hittade jag Milea sovande med halva henne inuti tältet och halva utanför 😂😂
Rakt på golvet, kan inte varit skönt alls, halv fyra på eftermiddagen :/
Hon som inte får sova, men jag förstår stt farfar inte lyckades hålla henne vaken om hon somnade där, utan napp för den har hon inte dagtid längre.
Som tur va somnade hon kvart över åtta så inte så farligt.
Idag hade vi en hemmadag, de brukar sluta sådär och med en massa hyss. Förmiddagen gick helt ok men sen när vi gick ut började Milea äta snö med grus i och vägrade sluta så blev till att gå in igen :/ längtar tills den fasen är över!hann la va ute 20 min. Så tråkigt när man fått på sig alla regnkläder.
Sedan hade vi en bra eftermiddag. Joline sov i tre timmar så vi vilade vid barnprogram en stund och sedan pärlande vi :)
Milea har äntligen lärt sig att ha tålamod att få på pärlorna på tråden så hon kom långt på sitt halsband :)
Min tjej börjar bli stor.
Sedan har vi lagat mat och busat innan jag stoppade två trötta tjejer i säng. Så nu ska jag läsa slutet på grey 😍😍 medan lugnet varar;) man vet aldrig hur länge.
Imorgon väntar dejt med Mulle på dagen och besök och tågåkande till Hanna på eftermiddagen :) en bra dag helt enkelt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: