Lördag!!

Kom hem vid 00 igår efter julfest på jobbet, somnade väll vid 01 och 05.30 ropade Milea på mamma! En trött , snorig mamma hämtade henne och hoppades hon skulle somna om, men icke. Jonas gick upp med barnen men det bråkades fruktansvärt så jag somna aldrig om, men fick ligga kvar till 8.30 när pannkakorna var klara. Önskar jag hade lättare att somna om. Sedan har vi haft en lugn dag hemma, lekt, pysslat, hängt upp julgardiner. Mamma och pappa kom på en fika och barnen blev överlyckliga :) sedan köpte vi godis och en julgran :) så fin! Ser fram emot att klä den framåt lucia eller så.
Milea hade beställt pizza till middag så idag blev en riktig ätardag 🙈Jag och Milea bakade lussekatter, Joline ville gärna vara med Så hon stog med en liten stund iaf. Gott smakade dem med :) Milea ska få en imorgon för hon hann somna innan de var klara i ugnen.
När barnen somnat bänkade vi oss framför tvn, tog inte lång tid innan jag somnade. Vaknade upp av att Jonas bytt kanal 😂😂 så det blir väll snart sängen istället.
Imorgon väntar bamsegympa, barnkalas hos Inez och fika hos min bror. Skillnad från denna lugna dag😂
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: