Nya tag!

Ny vecka, nya tag!
Gårdagen spenderades med Marie och barnen, vi hade en toppendag med mycket fart och fläkt! Så blir det med en snart tvååring och en på 4,5 plus två bebisar;)
Lekte inne, var ute och lekte trots regn och då hade vi nöjda barn! En riktig heldag blev det och Milea och Elias lekte för första gången riktigt bra 😍
Hade en trött tjej här hemma på kvällen sen!
Skulle ta ett så fint kort på dem men telefonen dog så hann bara ett på småtjejerna!
Idag bjöd vi in Sanna och Svea på te, de kom i förmiddags och jag och Milea passade på att baka scones igen, Milea älskar att vara med i köket så hon var lycklig 💕
Nu sover tjejerna och jag dricker kaffe, laddar batterierna inför eftermiddagen.
Laga mat står på schemat, borde egentligen dammsuga men är inte på humör ;) får se hur de blir.
Imorgon kommer Fia en sväng, trevligt och på eftermiddagen blir det shopping med Hanna 💕 Vilken dag!
Annars blir det en lugn vecka tror jag!
Nu ska jag snora vidare, lyckats dra på mig en förkylning :(
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: