Mums

Fredag idag! Jonas var ledig och hade bokat in mig hos kiropraktorn, underbart. Hela ryggen hade spänningar så det behövdes, nu känner man sig helt mörbultad, men skönt är det.
Sedan blev det en tripp till kyrkogården för att tända ljus 😓 inte kul men sånt är livet.
Fick köpt nya hårprodukter idag med som jag hoppas blir bra för mitt hår, Cicci har rekommenderat så kan inte bli annat än bra :)
En liten fika hos Julia å Wilma har jag och Joline hunnit med också;) en effektiv dag :)
Pannkaksmys till middagen blev det.
Nu sover Milea, Joline är på god väg (dock lär hon vakna om en stund) för oss vuxna väntar ett kilo kräftor och vin!!!! Jag ska ta mig ett halvt glas idag, första på ett år, tror ni jag längtar? :)
En bra helg väntar med besök av Wilma och Julia:) imorgon och Ullared på söndag, kommer bli toppen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: