Tiden springer iväg!

Jösses vad tiden går! Imorgon 1/12, vad hände där?
Har varit en helg med håll i gång.
I fredags var jag på julfest med jobbet, kul att komma ut och ladda batterierna lite, kändes så lyxigt när jag kunde ta en välkomstbubbel och inte läsk :) tänk va lite kan göra ens kväll, ett glas vin till maten blev det med eftersom jag visste att jag inte skulle behöva amma förens på morgonen och då skulle allt vara ute ur systemet ;)
Trubaduren som spelade var från ale 😂😂 man komme aldrig ifrån hemtrakten helt ;)
En kul kväll, var hemma halv ett.
På lördagen kom mamma hit, hon passade Joline medan jag gjorde tårtorna inför söndagens dop. Milea och Jonas handlade det sista och badade i badhuset.
Så de fick en bra dag med. Stog med tårtor till halv tio på kvällen, 5st blev det:)
Söndagen var det dax för dop:) vår lilla Joline skulle döpas 😍
Allt gick bra, kände mig inte alls lika stressad denna gång så det var skönt.
Fina saker fick hon med :)
Idag har vi varit på öppnaförkolan i Nol med Marie, Elias och Jasmine 💞 sedan tog vi bussen hem till dem och Jonas hämtade oss efter jobbet så det blev en heldag. Milea sov ingen middag så läggningen blev enkel :)
Nu blir det mys med Joline som inte alls ville sova 😂
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: