Mys

Idag har vi hängt med Mileas och Jolines kompisar Sixten, Svea och Inez och deras mammor Sanna och Ida ( bebis i magen).
Ett härligt gäng, dock är Sixten lite ensam bland alla tjejer 😂😂 å det lutar åt att även den i magen blir en tjej! Så han får klara sig.
Blev frallfika efter en liten promenad.
Sedan var det dax att börja med maten, blev en kycklingpasta med parmesan och pesto. Gott var det!
Däreftre droch jag iväg på egen hand och sålänge återvinning och storhandlade, skönt att ha det gjort. Redan plannerat maten inför veckan så det känns otroligt skönt. 
Nu är Jonas nere och lägger Milea och jag sitter brevid en trött Joline som gosar med sin snutt och håller på att somna. 
Hoppas att Milea somnar snart så jag får riva tapet en stund, behöver komma vidare, har satt en gräns att efter nio är det min och Jonas mystid så blir ett litet ryck i kväll, men bättre än inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: