Kaffe och kaka :)

Torsdag redan. Igår blev det en lång läggning på ca 1,5 timmar då Milea inte alls ville somna trots att ögonen gick i kors på henne, fick lägga henne brevid mig efter en stund då ryggen inte orka stå böjd längre.
Jonas var ute och grejade med altanen, det tar sig, så himla kul att se :)
Idag bjöds det på kärleksmums på jobbet, mums, en kollega som går på semester som hade bakat, det uppskattas.
Får se om det finns något kvar i eftermiddag, kanske tar en bit till ;)
Ikväll blir det lek med lillfia, får försöka träna med, så jag har gjort mina pass för veckan. Imorgon kommer Emma och Saga på middag, får se vad det blir för gott, är ju gubben i huset som står för middagen nu när jag jobbar :)
Ska bli mysigt att träffa dem innan de åter på sin utlandssemester :)
På lördag åker Jonas till stugan och grejar, jag och Milea får besök av Fia och Linus, ska bli kul!
Ska försöka få målat fönster i helgen också samt få städat ur förrådet så vi kan börja organisera det. Så vi får ut alla grejer som står i det nya barnrummet nu när det är igång och ska renoveras!
Hoppas hinna med en del men får se vad kroppen tycker, redan vecka 29, helt galet va fort tiden går :)
Snart är vi tvåbarnsföräldrar. Blir underbart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: