Vilken helg :)

Började med lite fika hos Hanna i fredags innan jag och Milea intog leklandet, hon var så glad och jag med av att se henne lycklig :) sedan var vi trötta båda två och åkte hem och gjorde tacomys :)
Lördagen spenderade Jonas och Milea själva medan jag åkte till Ullared med Hanna, så kul! Fick handlat en del, påskpresenter är klara, lite smått man behövde inhandlades och fika och lunch blev det!
På kvällen grillade vi hos några vänner, trevligt. Skönt att man kommer hem i tid med när man har barn ;) var hemma kvart över åtta, alldeles lagom.
Idag körde vi lite mer shopping, ville ha ett skåp på Ullared till Mileas första kläder men det var slut i vitt, men idag hittade vi det på klädkällaren 👍 fyndade även gardinstänger som Reades och band till gardinerna som jag sydde klart förut, blev så snyggt i vardagsrummet, tänk va ett litet band kan göra!
Handlade även en rullgardin till Milea rum och mat, skönt att ha det klart.
Nu i em var vi hos syster och kolla hockeyn, himla trevligt och go kaka bjöds det på, avsluta med vinst gjorde ju bara saken ännu bättre. Nu inleder jag mina två sista dagar som föräldraledig för denna gång, sedan vänta jobb, spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: