Vilken helg 💕

En underbar helg har vi haft, inledde fredagen med att gĂ„ efter lunch, blev upphĂ€mtad och vi började resan mot Gamleby dĂ€r vi skulle bo. Kom fram vid 18.00, dĂ„ blev det korv med bröd till middag 😀 Sedan satt vi ute till ca 21 och tjöta innan vi la barnen och fortsatte pratet inne! 
Lördagen bjöd pĂ„ en heldag pĂ„ Astrid Lindgrens vĂ€rld vilket uppskattades av bĂ„de barn och vuxna, dit ska vi igen 😍 stötte pĂ„ en kollega dĂ€r ocksĂ„, sammantrĂ€ffande! Och sĂ„g tvĂ„ av mina gamla lĂ€rare haha.
En Pippi docka med herr Nilsson fick följa med hem👍 Mileas höjdpunkt var nĂ€r hon hitta en fontĂ€n som hon bada hela sig i ;) lĂ€ttroad!
PÄ kvÀllen badade barnen i sjön vid campingen, Milea Àr livsfarlig i vatten har vi fÄtt se nu, gick bara rÀtt ut och ramla framÄt med huvudet ner sÄ Jonas fick fiska upp henne, kÀndes som att hon var under i en evighet men var ca 2 SEK sÄ ingen fara men oj sÄ ont man fick i magen :s
Men hon fortsatte bada efter att ha varit ledsen nÄgra sekunder! Sen blev det varmdusch för alla barn innan de fick hoppa i sÀng!
Blev Ànnu en mysig kvÀll, alla drack öl och cider men jag fick nöja mig med ett alkoholfritt vin, men lika glad Àr jag för de ;)
Nu Àr vi pÄ hemvÀg, blir ett stopp i en park i Jönköping för lek, mat och sol! Hoppas bara vÀdret Àr lika fint dÀr som dÀr vi Äkte frÄn!
Bjuder pĂ„ en bild frĂ„n vĂ„r altan😍


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: