Onsdag igen!

Mitt på veckan redan.
Igår blev det lek ute när jag kom hem, passade på när vädret tillät!
Dock blev det en vild kamp när vi skulle gå in! Fröken tycker inte om just denna bit men in kom vi. Då blev det dusch och sen pyjamas och en bok i soffan:) mysigt!
Jonas var och tränade och jag kände verkligen inte för att titta på tv. Dock känner jag att jag behöver mer förberedelser mentalt på att det kommer en bebis till nu när inget iprincip måste köpas så passade på att bygga ihop vaggan! Så nu står den klar, bara lakan och sånt som ska i men det blir senare;) kan man bocka av det på listan.
Måste få tömt bebis nya rum på det sista så vi kan börja riva lite tapet! Känns skönt att ha börjat iaf så vi slipper de mesta sen när vi har två busar här hemma 😀
Idag blir det jobb, sen ska det tvättas och packas inför fredagens tripp, ska bli så kul!
Imorgon ska jag och Hanna handla all mat och fredag efter lunch åker vi 😍😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: